Felanmälan
Det är viktigt att du kontaktar oss om du upptäcker något fel. I appen "NVK Felanmälan" kan du enkelt rapportera sådant som inte fungerar.
Appen gör att du snabbt och enkelt kan rapportera in synpunkter, fel och saker som behöver åtgärdas i vår offentliga miljö. Det gäller även den yttre miljön vid bostäder och verksamhetslokaler som NVK förvaltar. Du laddar ner appen i Google Play eller App Store.
Du kan enkelt göra en felanmälan av till exempel hål i gatan, nedfallna träd, trasig gatubelysning, lekplatser, fulla papperskorgar och mycket annat. Du kan också ta ett foto och skicka med. Din anmälan skickas automatiskt till vårt ärendehanteringssystem för snabbast möjliga hantering. Du kan välja att få återkoppling via e-post eller sms. På så sätt kan du följa ärendets gång, från det att din anmälan tagits emot till det att ditt ärende avslutats.
Du som är hyresgäst hos NVK kan registrera en felanmälan på ”Mina sidor”. Du kan då följa ditt ärende, se dina hyresavier samt ditt kontrakt.
Du kan även rapportera in din felanmälan via
- felanmalan@nvk.se
- telefon felanmälan dagtid 0223-445 50. När telefonen inte är bemannad hänvisar vi via telefonsvarare till övriga alternativ
- akutnummer felanmälan jour 021-30 06 98

Senast ändrad: