Felanmälan
Välkommen att kontakta oss om du upptäcker något fel. I vår app "NVK felanmälan" som du kan ladda ned hos Google Play eller App Store kan du enkelt rapportera in vad som är fel.
Denna app är ett verktyg som gör det möjligt för dig att påverka våra kommuner genom att du snabbt och enkelt kan rapportera in synpunkter, fel och saker som behöver åtgärdas i vår offentliga miljö.
Du kan enkelt göra en felanmälan av t.ex. hål i gatan, nedfallna träd, trasig gatubelysning, lekplatser, fulla papperskorgar och mycket annat. Du kan också ta ett foto och skicka med. Din anmälan skickas automatiskt till vårt ärendehanteringssystem för snabbast möjliga hantering. Du kan välja att få återkoppling via e-post eller sms. På så sätt kan du följa ärendets gång, från det att din anmälan tagits emot till det att ditt ärende avslutats.
Du som är hyresgäst hos NVK kan registrera en felanmälan på ”Mina sidor”. Du kan då följa ditt ärende, se dina hyresavier samt ditt kontrakt.
Du kan även rapportera in din felanmälan hit:
- felanmalan@nvk.se
- Telefon felanmälan dagtid 0223-445 50
- Akutnummer felanmälan jour 021-30 06 98
Vi tar tacksamt emot synpunkter så att vi kan göra vårt jobb så bra som möjligt.
Frågor
- felanmalan@nvk.se
- Telefon felanmälan dagtid 0223-445 50
- Akutnummer felanmälan jour 021-30 06 98

Senast ändrad: